söndag, oktober 01, 2006

über trött

Fan för att shoppa, många tänker oooohhhh. Inte jag, har tillbringat hela helgen på IKEA. Kul, men fan tröttsamt. Jag beundrar dem som kan stirra i katalogen, bestämma sig, gå till IKEA och bara hämta ut...Själv måste jag ströva omkring, titta, klämma, flytta...allt för att se om det passar mig. Oftast gör det inte det o då får jag börja om från början. Uscha, men vad gör man inte, för nu börjar det se ut som hemma o i helgen är det inflyttningsfest :D

Okej, jag är trött o kinkig, jag erkänner

1 kommentar:

Anna sa...

Ja Ingvar han ligger bakom något i de flestas sovrum tror jag:-)Hela världen älskar honom!

Själv har jag funnit mitt möblemang på ett lite alternativt sätt:-) Vi hade städdag i husets källare i helgen. Då fyndades det till mina tomma 12 kvm vill jag lova! Fin säng, skrivbordskiva: vit laminat, bordsben: höj o sänkbara, skrivbordsstol med gung, galjhängare och en hylla. Det var kanon, TIPS TIPS! ...men jag ger mig tusan på att IKEA har haft vantarna på hälften av grejorna i en tidigare generation, så det går liksom inte att komma undan detta underbara fenomen:-)

med en tackbön till Kamprad för att ha gjort livet lättare för oss alla ska jag skruva upp ännu ett par konsoller nu.
kram Anna