torsdag, oktober 19, 2006

Haha...Lindas test

Linda la ut en länk om ett personlighetstest...Dum som jag är måste jag ju pröva. Måste ju säga att Lindas personlighet smickrar ju lite mer i bild än vad min gör!

Jag är Lars Norén
Trygghetsfaktor: 85 %

Ordning och reda är svenska språkets vackraste ord. Du kontrollmäter gärna på skrivbordet, så att pennor och papper ligger på rätt avstånd från varandra. Överblickbarhet är inte bara uppskattat, det är en förutsättning för att alls kunna leva. Till och med att meta är för kaotiskt för dig, för du står inte ut med den obehagliga omställningen när det nappar. Lämpliga yrken: Datatekniker, Slöjdlärare, Lapplisa.

Prova prova prova här

Det läskiga med det här är ju att det på något konstigt sätt skulle kunna stämma...jag skulle säkert njuta till tusen av att vara lapplisa...få sätta dit massa människor som bryter mot regler. Skrivna regler tom, ännu bättre än att försöka få folk att inte bryta mot oskrivna regler ;) Jag kan alltså lugnt flyta genom min utbildning och sedan bli lapplisa...det känns sjysst!

4 kommentarer:

Linda sa...

HAHAHA! Klockrent! 85 %?! Vad är du egentligen, kontrollfreak?

Lapplisa, där du Lotta, där har du nåt! ;)

kram vännen

Lottu sa...

Några skulle säkert klassificera mig som det, jag själv väljer det att kalla mig själv en person som: Tycker om att veta var saker är och vad personer gör!

Frågan är bara hur ett litet sketet test kunde ta reda på det!

Linda sa...

Det är ju sånt du som koggare ska lära dig massor om, eller? :D Lite filosofi, lite psykologi, lite datorer! :) har jag fel?

Lottu sa...

Du har så himla rätt linda, det är sånt som jag nmåste börja förstå snart!