torsdag, oktober 19, 2006

Mailbomb!

Ahhhhhhh, jag har fått början på min första dödsdom!!!! Det är en massa långa dagar kvar...vad ska jag göra med de sista glada dagarna i mitt liv?

Till studenter på Kognitionsvetenskaplig introduktionskurs.
Rättningen av examinationsuppgifter (Inlämningsuppgifter och hemtenta) är snart avslutad. Vi räknar med att göra inrapporteringen i Ladok under måndagen 23/10.
Vi beklagar att rättningen dragit ut på tiden.
Det blir tentavisning fredag klockan 12.15 den 27/10 i seminarierum Alan Turing, IDA, E-huset 2:a våningen.

-somebody just please!!!

5 kommentarer:

Linda sa...

Måndag imorgon och tenta-besked? Jag håller tummarna! Det har du fixat med bravur är jag säker på!

Anonym sa...

Det tror jag med :) Go Lotta!

Anonym sa...

Ég skil ekki:) jeg inte forstor...jaja.....but hello hello and we miss you..and want you to come to our next "jeppa"trip:)

oki...vi ses:)

Anonym sa...

it was me..Dóra:) forgot to write it

Anonym sa...

Hej! What is koggare? Have been trying to find out for few days!
but "koggari" sounds like cheap but very affective Icelandic alcohol, probably made from 96% spiritus, ravensblood and dieselfuel, mixed with Lysi! Hope it means something else though, doesn´t sound like you!

Greetings from cold Iceland! Villi